Innocent

Innocent
@Innocent_
Derinden bir düş kırıklığı benimkisi...
Edebiyat
Reklam
Yanlızlığı kendimiz seçiyoruz. herkes kendi seçtiği yanlızlığından şikayet ediyor,
Edebiyat
"Halbuki ömrümüzün sonuna kadar mutlu olabilirdik!" düşüncesi okunuyordu... gözlerinden
Edebiyat
"Kendimi en son Mutlu hissetmemin üzerinden çok ama çok zaman geçti."
Sayfa 78
Edebiyat
"Kitaplarda bir şeyler olmalı... Hayal edemeyeceğimiz şeyler ; orada bir şeyler olmalı."
Sayfa 72
Edebiyat
Reklam