"Bana bir önyargı verin ,dünyayı yerinden oynatayım."
Namus temizleniyor adı altında sorgusuz bir infaz. Herkesin bildiği ama engellemek için çaba göstermediği bir cinayet .Ahlakın bedenle var olacağı kötü bir toplum zihniyetinin yansımaları .
Nasar: "Beni öldürdüler,Wene Hâlâ ."
Yazarın okuduğum ilk kitabı .Yorucu bir anlatımı var ,sindirmek için ara vermek gerekiyor . Son bölüme gelene kadar yazarı tekrar okur muyum emin olamadım. Ama evet tekrar okurum.