Irem sekmen

Irem sekmen
@Iremsekmen
"Hayatta hiçbir şey, uğruna da ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır. Hatta biraz ileri gideyim, kendi yaşamamız için... Sen kafanın içindeki yokluga o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluga dalmak istiyorsun!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız.
"Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir sey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim."

Irem sekmen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cevası tükenmez...