Kötüler asla refaha kavuşmaz, yalnızca cesurlar adaleti hak eder; dürüstlük en iyi politikadır, antik gizemleri yalnızca kadınlar anlar; zenginler mutsuzluğa mahkûmdur.
Gözlerim tuhaf bir özelliği vardır. Nereye bakmalarına izin verirsen seni oraya götürürler.
Geriye bakarsan asla değiştiremeyeceğin bir geçmişte kaybolursun.
Dolayısıyla ileri bak ve hayatını yaşa.
İyi insanlar bir gecede kötü insanlara dönüşmezdi. Kendilerinden verdikleri ufak tefek ödünler, yaptıkları fedakarlıklar ve kayıpları onları yavaş yavaş bu noktaya getirebilirdi.
Dibine kadar alfa, gururlu ve bağımsız. Savaşlarımızı kendi içimizde veriyoruz. Özellikle de kişisel mücadelelerimizi. Kimsenin ne kadar dağılabileceğimizi bilmesini istemiyoruz. Ya da istemeden birilerini incitebileceğimizi.