Kimsenin yağmuru seyretmediği bir dünyada, yıldızları sevmenin yalnızlığı ile her gün biraz daha geri çekildim.
Üstüme örttüğüm yorgan, yüreğimdeki serçenin küçücük ürkek kanatlarıydı..
... “ seni çok seviyor mu? “
“ Sevmez olur mu...”
“ Yürekten mi seviyor? “
“ Kesinlikle.”
“ Öyleyse geleceğine eminin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey ıssızlığın kenarında bekleyen kalbim...
Kendini değer bilmezlerin dünyasında yalnızlığa mahkûm etme.
İnsan denen zayıftan mükemmelliğin fotoğraflarını görmeyi bekleme.
Ve sorma kendini kendine ki duyguların sana yüzünü farklı göstermesinler.
İçinde olana bak, başkalarının içine girmeyi denemektense.
Dışında olandan kaç, başkalarının dışı seni esir almadan.