Hepsinden önemlisi, koşulsuz sevmeyi ve sevilmeyi öğrenmeliyiz. Çoğumuz kendini satan kişiler olarak yetiştirildik. “Seni seveceğim ama “eğer”...” İşte bu “eğer” sözcüğü bu dünya gezegeni üzerindeki başka herhangi bir şeyden daha çok hayatı mahvetmiş, yok etmiştir. Bu sözcük bize kendimizi sattırıyor, iyi davranışlarla ya da yüksek notlarla sevgiyi satın alabileceğimizi hissettiriyor.