15 yaşımda okumuştum, 21 yaşıma gelmişim, hala aklımda... Sonunu tahmin edemediğim, beni tersköşe eden ilk romanımdı o yüzden hala unutamıyorum. Karakterleriyle beraber ağlayıp beraber güldüğüm, bitirince boşluğa düştüğüm ilk kitap... çok özel bir yeri var bende. Wattpad'in beni tanıştırdığı tek kaliteli kitap.