Gerçekten son zamanlarda okuduğum en iyi romandı, öncelikle şunu belirtmeliyimki son dönemde okuduğum çoğu ‘roman’, kişisel gelişimin romanlaştırılmış versiyonlarıydı, sürekli olarak neredeyse her sayfada bazı dayatmalar ya da dersler vardı ve bu durum çok canımı sıkıyordu. Bu kitap ise ham olarak çok çok iyi bir romandı. Aradığım şey böyle bir romandı. Kurgusu muazzamdı... Bazı yorumlarda karakter gelişiminin yetersiz olduğu görüşlerini okudum ama ben kesinlikle katılmıyorum. Karakterlerde muazzamdı, karakter dönüşümlerini de keyifle takip ettim.