Çoook güzel bir Murakami kitabı.. Öncelikle kesinlikle okumanızı tavsiye ederim..
Daha önce okuduğum kitaplarından sonra mistik öğesi hiç olmayan ve okuması inanılmaz keyifli nir kitaptı. Kitap boyunca ben de hayatımdaki bazı olaylarla ilgili neden diye çok düşündüm, Hacime nin kendisine sorduğu ‘neden daha önce .... ‘ sorusunu derinlerde ben de hissettim.
Çok keyif aldım..