📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu anda hayatında neler olup bittiğine dair
hiçbir fikrim yokmuş gibi geliyordu. Bilmek istiyor değildim. Başka birinin her yönüyle ilgilenmek, sonra aniden hiçbir sey bilmemek garipti.
İnsanlar aşka düştü diyorlardı ama düşününce düşmek çok üzücü bir kelimeydi. Düşüşler hiçbir zaman iyi olmazdı. Yere düşülürdü, geriye düşülürdü, düşerek ölünürdü.
Aşka düştüğünü söyleyen ilk kişi her kimse aşkı çoktan bitmiş olmalıydı. Aksi hâlde buna daha iyi bir şey söylerdi.