📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sakasiz olarak twisted serisindeki en iyi kitap oldugunu dusunuyorum. Hem yazimi hem karakterleri cok iyi yansitmis ve serinin 1 onceki kitabinda oldugu gibi uzatmak icin yazmamis, her seyi tam yerindeydi. Sadece merakla bekledigim bi sahne vardi -i lied- o sahne biraz beklentimin altindaydi acikcasi oyle olucagini dusunmemistim. Klasik booktok kitabi yani yine de begendim. Allah hepimizin karsisina bi Josh Chen cikarsin amin
Twisted serisinde en merak ettigim kitapti acikcasi ve baalarken cok buyuk bi umutla baslamistim ama yazarin dilinden dolayi mi bilmiyorum beni ozellikle baslarda asla sarmadi. Ilk 100 sayfayi neredeyse 1 ayda okudum geri kalan kismi zar zor 1 haftada bitirdim ve artik bitsin diye hizli hizli okumaya basladim yani. Konusu guzel ama olaylar uzasin diye yazar lafi cok dolandiriyor bence, betimleme vs olarak degil yedikleri yemegi bile 40 sayfa okuyoruz yani yazmak icin yaziyo gibi geldi bana. Onun disi karakterler bence cok iyi. Ozellikle Rhys, uzunca 1 sure kalbimde kalicak... Yine de her sekilde okumaya deger oldugunu dusunuyorum.