Bunun sebebi ona olan aşkınızdan değil belirsizlikten . Meraktan , net olunmamasından. Biraz sürer sonra onunla mı uğrasıcam aydınlanması ile son bulur. İnsan kendine bu saygısızlıgı yapmamalı.
19.03
@Kradg27
·
Exi unutmak kolay siz bide sevgili bile olamadığınız flört etmeyi daha doğru düzgün beceremediğiniz hatta adam gibi konuşamadığınız ama olsak çok güzel olurduk be dediğiniz kişiyi unutun
Bazen aynı şehirde dipdibe yaşadığın insanı tanıyamıyosun. Zincire bağlasan bile :) meselenin mesafe ile alalaksı yok. Biraz mental güç ve biraz beklentisizlik
yiğit.
@_yigit_09
·
Sanal ortamdan tanışıp uzak mesafe ilişkisi yaşayan insanların birbirine olan güvenine hayranım.