Ayak tabanlarımız vücudun ağırlığından dolayı çok sert bir temasa alışkındır, bu yüzden yürürken bu teması fazla hissetmeyiz. Halbuki gıdıklandıkları andaki temas bundan çok daha yumuşak ve çok daha hafif olmasına rağmen, sırf böyle bir şeye alışkın olmadığımız için, bu hisse neredeyse tahammül bile edemeyiz.