"İyi geceler öyleyse. Sabahleyin uyandırırım seni."
"Sen benim çalar saatimsin," dedi çocuk.
"Benim çalar saatim de yaşımdır," dedi yaşlı adam.
"Yaşlı adamlar niye erkenden uyanırlar? Daha uzun bir gün
geçermek için mi?"
"Bilmem," dedi çocuk. "Bütün bildiğim, çocukların
geç vakte kadar mışıl mışıl uyuduğu."