Jaman

Jaman
𐰤𐰀 𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆 𐱅𐰇𐰼𐰜𐰇𐰢 𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀 Puzzle parçası eksik, sabahın nurunda gecenin feyzinde Memento mori youtu.be/1aHQo96EjLo?si=...
Pera
"Sensiz geçen her bir dakikam, her bir saniyem Ne kadar ağır, ne kadarda yavaş Seninleyken oysa akıp giderdi su gibi Zamana gücüm yetmezdi neydi bu telaş Dünyayı versen neye yarar sen yoksan Yolları neyleyim seni getirmiyorsa Yanımda uyusan neye yarar sevmiyorsan Gündüzü neyleyim, güneşim sende kaldıysa Seni kaybettiğimde gördüm Bülbülü susturan yas, gülümü de soldurdu Seni kaybettiğimde gördüm Bu nasıl bir acıdır öldüm, öldüm Sensiz olduğum her bir yer, her bir sokak yabancı Issız sanki terkedilmiş Yapayalnız kalınca anlıyor insan Dudaklarda sözler çıkmaz olup mühürlenmiş"
Müzik
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Rüzgarın getirdiği götürdüğü şeyler var
"Rüzgâr, sessizliği getiriyor. Rüzgâr, ormandan geliyor. Rüzgâr, hatıraları getiriyor."
Müzik
Bunu yitirebilmek büyük başarı olsa gerek
"Sana değer vermek bir zevk Seni hiç unutmamak Zamanımı sana vermek"
Müzik
"Güler görür de o çeşm-i siyahı ağlardım, Cihanda bir bu iken rühumun temennası; Evet, ben anlardım: O tatlı giryelerin ayrılıktı manası." Günümüz Türkçesi "Güler görüp o siyah gözleri ben ağlardım, Cihanda salt bu iken ruhumun tek istediği; Evet, ben anlardım: O tatlı gözyaşının ayrılıktı anlamı hep." Tevfik Fikret
Şiir
Burası gerçekten ne güzel bir platformdu eskiden. Şimdi, şu güzelim günlerde hele ki, inanılmaz rezil bir hâl aldı. Hadi popülerlik hedefi olanlar neyse de yahu +18 hesaplar mı dersin, normal gibi gördüğüm hesapların bunu beğenip takip etmesi mi dersin. Ya siz ne yaşıyorsunuz kardeşim? Ne oldu buraya? Çok eski bir kullanıcıyım da bu kadar da olmaz. Sırf "altını çizmediğim yerleri dijital günlüğüme yazayım bari" amacıyla açtığım bu uygulamadan dahi soğuttunuz. Yönetim artık bu duruma el atmalı. Kullanıcı artsın diye politikanızdan taviz vermemelisiniz. Taviz ile aciz kafiyelidir 1000Kitap Destek 1000Kitap
1000Kitap