VetBey

Birbirini anlamayan, anlamadığı için duygu birliği kuramayan ya da tam tersi duygu birliği kuramayan ya da tam tersi duygu birliği kuramadığı için birbirini anlamayan kabileler halinde yaşıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü bir ülkenin yarısı diğer yarısını yendiğinde kaybedenin o ülke olduğu gerçeğini göremez haldeydik.
Nihayetinde "bizden olanı" kaydırmak, "bizden olanı" el üstünde tutmak genel geçer bir kural halini aldı.
Kavga ise iktidarların da istediği bir şey.
Çünkü inanç bir ideoloji haline getirildiğinde hem bağlamından kopuyor hem de istismar edilecek bir değer halini alıyor.