Bir arkadaş tavsiyesi ile almıştım kitabı. Kitabın sayfa sayısı okumayanlar için oldukça göz korkutucu fakat kitabın sonlarına geldikçe bitmesin diye azar azar okumaya başlıyorsunuz. Rothfuss öyle güzel bir fantastik dünya oluşturmuş ki o fantastik dünyanın içinden çıkmak istemiyorsunuz. Kitabın baş kahramanı Kvoothe ise zeki, yakışıklı, cesur ve pes etmeyen birisi başına gelen onca şeyi zekasıyla çözüveriyor kendine hayran bırakıyor! Okuduğum en iyi fantastik eser ve sonsuza kadar öyle kalacak muhtemelen...