Sezgin ÖĞÜT

Sezgin ÖĞÜT
@Janjan21
“Eğer şairin dediği doğruysa:bene vixit qui bene latuit [kendini iyi saklayan iyi yaşar] “
Sayfa 102·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aylaklığın kötülüklerin anası olduğu söylenir genellikle. Aslında onun korktuğu sıkılmaktır. Olimpos'taki tanrılar sıkılmıyorlardı, mutlu aylaklıkları içinde mutlu mutlu yaşayıp gidiyorlardı. Ne dikiş bilen, ne iplik eğiren, ne yemek pişiren, ne okuyan, ne piyano çalan güzel bir kadın, sıkılmadığı için aylaklığıyla mutludur. Aylaklığın bütün kötülüklerin anası olduğu şöyle dursun, aslında hakiki iyiliktir.
Sayfa 57·Kitabı okudu
“ Umut sadakatsiz bir dümencidir. “
Sayfa 62·Kitabı okudu

Sezgin ÖĞÜT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
14 günde okudu
·
2025 28. kitabı
Alain Guyard
7.7/10 · 9 okunma

Sezgin ÖĞÜT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
4 günde okudu
·
2025 27. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma