-“Herkesin içinde bir guru var.
Buda’yı sessiz bırakan,
Mevlana’yı döndüren,
sema yaptıran…
Sende kim bilir neler yapacak?
Cesaretin varsa,
kendine çık yola…
Ve keşfet!”
Kitabı sırf bitirmek için okudum desem yalan olmaz.çok az sayıda altını çizdiğim cümleler dışında yazar kendi karmaşası içinde kalmış kitap beni sıktı açıkcası .
Bir önceki kitabı ''Yalnızlığımdan Sev Beni'' nin son kısmı kitabın başında devam ediyor bu çok hoşuma gitti.Sonrasında diğer kitapları gibi aşka ve hayata dair kısa anlatımları vardı.Kapağı,sayfa kalitesi,yazım şekli vs. yine mükemmeldi.Özellikle son kısmı beni çok duygulandırdı ve hoşuma gitti...
Stefan Zweig’in okuduğum ilk kitabı ve nadir kitaplardan. Aşkın en güzel halini hemde bir kadının ağzından anlatılmasına şahit olmak istiyorsanız kesinlikle okuyun derim.
Gitmeyiz dediler, gittiler. Sözler verdiler, tutmadılar. Gitme nedenleriyle nasıl bir kişiliğe sahip olduklarını kendileri belirlediler. Öncelikle hep onların duyguları,düşünceleri daha önemli oldu. Bizim ne düşünüp, ne hissettiğimizin bir önemi yoktu. Kırıldık, kimsenin umurunda olmadı. Değmeyen insanlar için harap ettik kendimizi.