Elimde sürünmesinin kitabın içeriğiyle hiç alakası yok yani sonuçta çocuk kitabı nasıl bir yorum yapayım ki gayet güzel sadece günümüz şartları insanı paranoyaklaştırdığı için biraz creepy geldi yer yer,naçizane fikrim
(Yksden dolayı beynimin tamamını kullandığımı sanıp sadece çocuk kitapları okuyorum düşüncesiyle bakarsam filmi kadar olmasa da güzeldi sadece kitapta Wybie yokmuş nasıl olmaz çok şaşırdım.)