İçimi sıcacık yapan o kitap. Asla unutmayacağım etkisinden asla çıkamayacağım bir eser. Bence bu kitabı herkes okumalı. Okurken insanın içini hem huzurla hem hüzünle dolduran bir kitap. İyi ki okumuşum! İyi ki tanıdım Zeze'yi Şeker Portakalı
Monptit Hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.