Bir avukat olarak, bir kadının şeriatı savunmasına inanamıyorum! Kanunlar kendine değer verirken kendini bir hiç olarak görmek nasıl bir cahilliktir! Bu şeriatı savunanlar miras veya boşanma davasında hakkı yenilince bir anda demokrasiye inanıp dava açıp hakkını alırlar sonra yine cumhuriyete nankörlük ederler !