Jinarkdr

Jinarkdr
@Jinarkdr
One day everything will be fine..
bir yerde okumuştum, eğer nasip değilse insan dua etmeye bile üşenir yazıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peki geldi mi beklediklerini Olric? Beklenenler hiç gelmez efendimiz...
İçimden ne geliyor biliyor musun? Bu sayfaya hep aynı şeyi yazmak. Mesela bıktım. Bıktım. Bıktım. Bıktım. Bıktım. Bıktım.
Kalıyoruz.. Kuş olup uçmak isterken ağaç olup kök salıyoruz.
İyi bir kalbin yükü ağır olur..