Tanrıyı çok iyi bilmiyorum, sık sık ona dua ediyorum ObBana hiçbir zaman cevap vermiyor ya da ben Onun söylediklerini duymuyorum.Bazı insanlar tanrının söylediklerini hergün duyduğunu söylüyor fakat Ben onu sadece bir kere, bana planını söylediği zaman duydum "senin için bir planım var, " St. James'de seslerin yükseldiği bir gün kulağıma bunu fısıldadı. "Seni bunun için korudum."