Toplumun zorladığı hayatlar... Çarpık ilişkiler... Her ne kadar Ayşe Kulin bu kitapta tabuları yıkmaya çalışmiş olsa da benim okumakta zorlandığım bir kitap oldu...
Hayatın içinden dört güçlü kadının hikayesi... Hayatın değerli olduğu... Hiçbir günü boşa geçirmeyecegimizi vurgulayan bir kitap.. Dostluk ve arkadaşlik hikayesi...