Her zaman inanıyorum ki kadınların birbirleriyle dayanışma içinde oldukları ülkelerde ataerkillik geriler. Kadınlar bölündüklerinde ataerkillik pekişir.
Esas ahlaksızlık insanın insana zulmüdür, kötülüğüdür,gaddarlığıdır. Esas anormallik ise süregiden eşitsizliktir,haksızlıktır,sömürüdür. Konuşmamız gereken ana konu da budur.