Milyonlarca insan, maddi ve manevi olarak çürüyüp gidiyor ama hiç kimse bu kokuşmayı hissetmiyor. Sanki herkesin koku alma duyusu felç olmuş ya da herkes artık bu kötü kokuya alışmış ve bunu normal görüyor. Ama böyle mi olmalıdır?
Bir ülkenin halkının en kalabalık ve omurgasını oluşturan kesiminin kültürden mahrum bırakılması, bir cinayettir. Bu, devletin kendi kendisini yıkması, yağmalaması demektir.