“Eğer her şey çocukluk dönemi ile açıklanırsa, o zaman her şey bir başkasının kusuru olarak değerlendirilir ve insanın kendi sorumluluğuna duyulan güven de küçümsenmiş olur."
"İmtihan böyledir, Allah verir de alır da. Verirken şükretmek, alırken de sabretmek lazım. Çünkü O, ne imtihan verdiyse mutlaka rahmetini de içinde gizlemiştir, sabredelim.."
“Bir yerden sonra insanın kendisini hiç anlatası, açıklayası gelmiyor. Nasıl anlıyorsan öyleyim işte. Neydi o aman beni yanlış tanımasınlar telaşı, sanki bana hepsi premium insan.”