📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alıştım iç dünyamla birlikte iyileşmeye ve birlikte büyümeye. Alışmak da değil tarifsiz ama güzel bir şey. Sessiz ama suskun değil. Sevgi dolu ama daha da dengeli. Farkında ama daha mutlu. Hissizleşmişliğim değil de hislerim, hissedebildiğim kadar üzerimde. Daha kendinden emin daha kararlı.
Denge… İç dünya ve yaşadığım dünya arası mutluluk hali.
“Anlamını yitiren yerlere veda etmek gerek. Hatır gönül bilmeyenleri, hatırdan silmek gerek.
Ruhu, şahsiyeti incitenleri terk etmek gerek.
Naifliği eziklik sananların, zanlarını ezip geçmek gerek.”