İnsan ne garip bir varlık, bir gün şu nefesi almayacak olduğunu bildiği halde dünyada kibirle ve hırsla yürür.Elinde olan kayıp gidecek diye evhamlı yaşar, zenginliğinden bir şey verecek de malı azalacak diye cimrilik eder.Ah insan ah ,düşün, fikret bak etrafına.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hakikaten insanın çok kitap okuması onu bilgin, eğitimli ve kültürlü yapar mı? Yoksa az da olsa okuyup okuduklarından bir pay çıkarıp hayatına nakış nakış işleyeni mi???