İnsan ne garip bir varlık, bir gün şu nefesi almayacak olduğunu bildiği halde dünyada kibirle ve hırsla yürür.Elinde olan kayıp gidecek diye evhamlı yaşar, zenginliğinden bir şey verecek de malı azalacak diye cimrilik eder.Ah insan ah ,düşün, fikret bak etrafına.