Hakikaten insanın çok kitap okuması onu bilgin, eğitimli ve kültürlü yapar mı? Yoksa az da olsa okuyup okuduklarından bir pay çıkarıp hayatına nakış nakış işleyeni mi???
Bana ait değil bu fidan, benden öncekiler dikmiş.O halde ben de dikmeliyim ki benden sonra gelenler de faydalansın.Îşte bu, emanet ve sadakat meselesidir.