İçimdeki şeytanla kavgalı değilim, ondan nefret
etmiyorum.
Başını okşuyor ve sakinleştiriyorum.
Çünkü bazı savaşlar sükunetle verilir.
İçimdeki kötülük tohumunu söküp atmak için
çabalamıyorum.
Benden bir parçayi koparamam.
Benim çabam iyilik tohumununa can suyu vermek, toprağını tazelemek, güneşe tutmak onu.
Gücüm hem kötüyle vuruşmaya hem iyi olanı
büyütmeye yetmez.
Tarafımı seçerim.
Tarafısızlıkla darmadağın olmak istemem.
Tam değilim ben zannedildiği gibi.
Eksiğim,
Güçsüzüm,
Yetersizim biraz.
Gerçeğim böylece, bu BEN im böylece.
İçimdeki şeytanla kavgalı değilim.🍀