Gece.

Gece.
@Justleyll
Kendime okuyorum.
Sevgili dost, Bir şehrin en güvenilir yeri sence neresidir? Şehrin neresinde kendimizi güvende hissedebilir, mızraklardan ve oklardan emin olabiliriz? Yalnız paltomuzu değil, zırhımızı ve sadağımızı da bırakacağımız kapı hangisidir? Hangi pencere açıldığında rüzgarı bizi üşütmez? Hangi merdiven çıkıldığında yormaz kalbimizi? A. Ali Ural
1000k
Reklam
Kendimi arıyorum, bulamıyorum; bulamadıkça canım acıyor. Bu normal mi?
1000k
Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı...Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya... Şükrü Erbaş
Şiir
Büyümek iyi mi kötü mü çözemiyorum.
1000Kitap
Allah'ım sen yardım ett
Dua
Reklam