📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Siyah’ın iyi zenci olması istenir; bu ortaya konduktan sonra, gerisi kendiliğinden gelir. Siyah’ı bozuk zenci diliyle konuşturmak onu kendi imgesine bağlamak, yapıştırmak, hapsetmek, sorumlusu olmadığı bir öze,bir görünüş’e kurban etmektir. “
“ Şu dünyada siyah olmak
Ne büyük bir utanç!
İnsan değil mi Siyahlar?
Siyah oldukları için ruhları daha mı alçak, daha mı sarsak, daha mı çirkin?
Bunun için adlar takıyorlar onlara
Kalkıp rengimin utancını yükleniyorum
Cesaretimi haykırıyorum dünyaya…
Siyah olmak alçaklık mı?”
“Neden delikanlılarla genç kadınlar ölsün de hurdalar kalsın! Küçük çocuklar neden ölsün? Benim küçük bir çocuğum vardı, üç yaşında öldü ve ben asla, işitiyor musun, asla Tanrı’yı bundan dolayı bağışlamayacağım!”