"Evet arkadaşlar şimdi de türevin çarpmasını öğreneceğiz. Çarpma diyor ama biz çarpacağız.."
Sonra da öğrenciler neden bu halde böyle espri mi olur? =// =((
"Evet arkadaşlar şimdi de türevin çarpmasını öğreneceğiz. Çarpma diyor ama biz çarpacağız.."
Sonra da öğrenciler neden bu halde böyle espri mi olur? =// =((