"Evet arkadaşlar şimdi de türevin çarpmasını öğreneceğiz. Çarpma diyor ama biz çarpacağız.."
Sonra da öğrenciler neden bu halde böyle espri mi olur? =// =((
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evet arkadaşlar şimdi de türevin çarpmasını öğreneceğiz. Çarpma diyor ama biz çarpacağız.."
Sonra da öğrenciler neden bu halde böyle espri mi olur? =// =((
"Bir önyargı mı?...
Her zaman söylerim, romanlar üzerinde de, oyunlar üzerinde de tartışmamalı. Herkesin kendine göre bir görüşü vardır, benim en çok sevdiğimi siz berbat bulabilirsiniz."