Kendi kendime dedim ki: Yaşamaya devam etmek zorundasın! Hayatın karşımıza çıkardığı zorluklar her zaman adil görünmeyebilir. İnsan çoğu zaman elinden geleni yaptığı halde hayat ona hiç beklemediği ağırlıklar yükler. Yaşanan tüm zorluklara rağmen devam etmek, her şeyin mutlaka iyi olacağına inanmak değildir; her şeye rağmen yürüyebilme iradesidir. Çünkü bazen zafer kazanmak gerekmez. Yıkılmadan ayakta kalmak ve sadece varlığını sürdürmek bile bir insanın gösterebileceği en büyük cesarettir.