Rabia

Rabia
@KDRabia
... Akşam diyordun işte oldu akşam. Kur bakalım çilingir soframızı; Dinsin artık bu kalp ağrısı. Şu ağacın gölgesinde olsun; Tam kenarında havuzun. Aya haber Sal çıksın bu gece; Görünsün şöyle gönlümce. ...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben seni seviyorum, Gizlice... El-pençe duruyorum, Yüzüne bakıyorum, Söylemeden, Tek hece.
Şiir
Fikirlerin hiç ölmediğini anladık
Atatürk
Sevme özgürlüğünün verdiği sarhoşlukla fazla sabırsız, fazla mızmız, fazla kaprisli mi olduk, nedir... Tekrardan sadık davranmayı öğrenmemiz mi gerekecek?
Alıntı
+Ne o efendim, ne yapıyorsunuz burada? -Hiç. Bir şey yapmayı öğreten olmadı ki. +Peki öyleyse, neyi bozmakla meşgulsünüz?
Edebiyat