Kimyager

“De ki; eğer duanız olmazsa Rabbim ne diye size değer versin!" ( Furkan,77)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan mutlu olduğunu bilmediği için mutsuzdur. Mutlu olduğunu fark eden kişi o anda mutlu olacaktır." (Dostoyevski)
Gözümüz hep büyük mutluluklardadır , küçük mutlulukları yaşamayı becerebilmişiz gibi. Bu durum Aldous Huxley'in şu cümlesini hatırlatıyor; “Başka gezegenlerde hayat var mı diye merak ederiz, sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişiz gibi!"
Efendimiz (sav); “islam'da teşeüm yoktur,tefeül vardır"
Milan Kundera' nın dediği gibi; “ kiminle güldüğünü unutabilirsin; ama kiminle ağladığını asla!"