Kimyager

Gözümüz hep büyük mutluluklardadır , küçük mutlulukları yaşamayı becerebilmişiz gibi. Bu durum Aldous Huxley'in şu cümlesini hatırlatıyor; “Başka gezegenlerde hayat var mı diye merak ederiz, sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişiz gibi!"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Efendimiz (sav); “islam'da teşeüm yoktur,tefeül vardır"
Milan Kundera' nın dediği gibi; “ kiminle güldüğünü unutabilirsin; ama kiminle ağladığını asla!"
Kâinatta hakiki anlamda zulüm yoktur. Ya rahmet ya da adalet vardır. Büyük zatlar dua ederken, Allah'ım adaletinden rahmetine sığınırım; adaletinle değil bize rahmetinle muamele eyle, derler. Zira cenab-ı Hakk'ın terazisi hassastır. Hataların çokluğuna bakıldığı zaman insanın başına kaderden her ne gelse adalet olur . Başına ne gelirse ona denk gelecek kadar suçu ve kirlenmişliği vardır günah havuzunda insanın. Ancak Rabbimiz bu hataların çoğunu affetmektedir.