Kevser

Kevser
@KNA52
Per aspera ad astra.
"Ölürsem bil ki birinden duygularını paylaşmasını her istediğinde gökyüzünden bakıp iç geçiriyor olacağım."
Reklam
"Acı olmadan mutluluğun değerini bilemeyiz."
"Senin savaşçı olduğunu nasıl anladım, biliyor musun? Onluk bir acıya dokuz dedin."
"Hatıradaşını kaybetmek hatıranın kendisini kaybetmek gibi hissettiriyordu."
"Sayılı günler içinde bana bir sonsuzluk verdin ve bunun için sana müteşekkirim."
Reklam