Beni arayıp bulmalıydın bu kadar geç kalmamalıydın hiç bir mazeret kabul etmiyorum beni yanlış hayallerle avuttunuz sonra benden canınız sıkılınca yeter artık bu karanlık diyerek savunmasız zavallılığımı düşünmeden hayatın ortasına attınız itiraz ediyorum itiraz ediyorum.
Belki başka türlü olurdu oysa o zamandan beri o kadar karanlıklar yığıldı ki istesem de atamıyorum, yaşamak artık beni yoruyor önemli bir olayı yaşamadan sadece yaşamak bile yordu beni.
Ben hiç bir zaman yanlız kalamam seni de üzeceğim hayaletler beni daima rahatız edecek, seni istediğim gibi dinleyemeyeceğim daima aklım bir çalıya takılacak huzursuzluğum beni bir gölge gibi takip edecek bu yükü taşıyamazsın...