Kader Aydin

Kader Aydin
@Kaderaydn
8/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2018 40. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2018 21:49
Kitabı okurken insanların nasıl bu kadar vahşileşebileceği karşısında hayrete düştüm. İmparatorluk askerleri ve barbarlar arasında sözüm ona bir savaşta asıl vahşi ve uygarlaşmamış olanların barbarlar değil de onları ötekileştiren etiketleyen insanlar olduğunu görüyoruz. Ürkütücü bir zorbalık hikayesi. Nitekim kitapta da yazarın "uygarlığın kara çiçeği" diye bahsettiği de tam da bu. Bunun yanı sıra tuhaf bir bağlılık, ilişki ya da aşk - siz her ne derseniz deyin - anlatılıyor. Eser bir bütün olarak akıcı bir anlatıma sahip, yalnız olayların kahraman bakış açısıyla anlatılması yer yer anlayamadığım hissi oluşturdu yine kahraman bakış açısıyla anlatıldığından bazı yerleri doldurmak bize kalıyor. Yine de kitabı severek okudum.
Barbarları BeklerkenJ. M. Coetzee · Can Yayınları · 20152,057 okunma
Reklam

Kader Aydin

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2018 40. kitabı
J. M. Coetzee
7.8/10 · 2.057 okunma
Stefan zweig haklıydı, bir halt olmazdı bu dünyadan..
Ama açık konuşmak gerekirse diyor savaş zaten böyle bir şey: birilerini kendi rızalarıyla yapmayacakları bir seçime zorlamak.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Acı gerçektir; diğer her şeyden şüphelenilebilir.