Kendi isteklerini kardeşleri için terk edenlere ne mutlu! Aklıselim sahibi, vicdanlı insanlar başkalarının kan ve gözyaşlarından beslenmeyi adamlık saymazlar
"Ben öyle bir gurbette ölmeliyim ki, Sağıma bakayım kimse olmasın, soluma bakayım kimse olmasın. Su veren dahi bulunmasın. O anda Allah'ıma yaralı, mahzun kalbimi açayım Allah'ım Benim kimsem yok, kimsem yok, yok ama sen varsın diyeyim... "