Vakarlı bir yürüyüşle, aykırı bir yaşam ve sınırsız bir gökyüzü ile ömrümü ilmek ilmek dokudum.
Bir yanım sessizlikle konuşurken, diğer yanım çığlık çığlığa susuyor.
Duyulmayan bir çığlık
Vazgeçilmeyen,
Sahiplenilmeyen,
Güvensizlikle ve sevgisizlikle def edilen bir çocukluk,
20 yıllık bir kırgınlık...
Ah!
Halimiz,
Hal mi?
Ruhumuz,
Var mı?
Gönlümüz,
Hep mi kırgın?
Sorulmasın artık bunca cevapsız sualler.
Vazgeç!
Vazgeç!
Ve geç...
K.d.r