Vakitlerden gece yine Haziran yine hava ipince
Ben şiir değilim okuyamazsınız.
Ben bir yudum su da değilim muhtaç olacağınız.
Yağmur, rüzgar, çiçek veya bir kedi de değilim sevebileceğiniz.
Ben bir insanım küçücük bir kalbe sahip.
Sesim var benim, şiirlerim var, hecelerim var dizelerim var benim.
Kalbim var küçücük olsa da, görmeseniz de aldırmasanız da minik bir kalbim var.
Ve bu kalp bağıra bağıra sitare demek istiyor.
Ruhumda kelebekler açan sitarem.
Oysa Dilaver Cebecinin Sitaresi değilim ben
Sezai karakoç'un Mona Rozası da değilim.
Bir insanım ben küçücük bir kalbe sahip.
Sitarem! Binler şiir okusam binler müzik dinlesem duyar mısın beni can kulağınla?
Fark eder misin bu küçük kalbimi?
Ah sitarem! çıkıp bir dağ başına seni haykırabilsem, adını bağırabilsem, sesimi duyurabilsem.
Bir ümittir yaşamak diyoruz ve öle öle yaşıyoruz...