Kimsenin karşılığında bir şey söylemesi de gerekmiyor. Oturup uzun uzun anlatmak, ne varsa söylemek yetiyor çok zaman. Karşındaki birşey sormasa, yargılamadan yüzünü ekşitmeden, saate çaktırmadan bakmaya çalışmadan, dudak bükmeden dinleyiverse, anlatacak o kadar çok şey var ki...
Şimdi kalkıp da seni seviyorum desem. söyleyemem ki...
İnsanlara bir şeyler anlatmaya çalışmak buharlı bir cama yazı yazmaya benziyor. Özenle yazıyorsun apaçık belli oluyor anlattıkların. Sonra silinip gidiyor.