"Önemli bir evrakın imzası için geceleyin Sultan Abdülhamit'in kapısını çaldım. Bekledim, kapı açılmayınca, tekrar çaldım, yine açan olmadı...
Sultanımıza birşey mi oldu diye telaşlanmaya başladım ki, o an Sultan elinde bir havlu ile kapıyı açtı, şöyle dedi:
'Kusura bakmayın beklettim, geleceğinizi biliyordum, kapıyı çaldığınızda ben çoktan uyanmıştım. Kapıyı açamadım çünkü abdest alıyordum, ben bugüne kadar devletin hiçbir evrakına abdestsiz imza atmadım'.
Kızıl Sultan ha!
Sayfa 146 - Panama Yayınları, Yavuz Bahadıroğlu·Kitabı okudu