Düşünüyorum,birleşirsek bu ikimiz için de sahiden azap olacak. Aramızda anlaşılmaz, boğucu bir havanın dolaştığını hissedeceğiz. Eğer o bana açılamaz, bana naz edemez,bana içinden geldiği gibi sarılamazsa, gözleri her zaman 'ne diye gençliğini benim için yaktın' sana yazık değil mi? Demek isterse ben ne yaparım? Her sözümden her tavrımdan alınır; kızsam ona dokunur, sevsem ona acıyormuş gibi gelir, kucaklasam boş olan kolunun yerinde bir sızı duyar ve bunlar hep böyle sürüp gider...